رواية جبروت انثي وسطوة رجل الفصل الاربعون 40 بقلم الاء الرحمن


 رواية جبروت انثي وسطوة رجل الفصل الاربعون 40 بقلم الاء الرحمن


40

 


نور اتنفست جامد وهي بتهز دماغها بلأ ودموعها بتنزل :لا يا ادهم لا انت مش هتعمل كده مش بعد ما نجحت ووصلت للي انا فيه تعمل فيا انا كده 


لو وصلت انك تطلقني 


ادهم :هههههههههههههههههه اط اطلقك وضربها بالالم انا ما بطلقش يا نور انا هذلك واندمك وبعدين هرميكي زي الكلبة تروحي ساعتها للكلب الي خنتيني معااه 


نور بغضب :هنكر اي حاجة تقولها واثبت ساعتها لو حصل حاجة


ادهم فتح فونه وهو بيتنفس بغضب وفتح الفيديو وحطه في وشها :اصل الوسخ الي خنتيني معاه فضحك وصورك وبعتلي الفيديو 


نور اتصدمت ودموعها مش بتسيب خدودها 


ادهم بصلها بغضب وحقد وكره واستحقار :دمرتي نفسك ودمرتيني معاكي فضحتينا كلنا 


وشد شعرها بغضب واتكلم وهو قرفان منها 


لو هقول للعالم على الي عملتيه هفضح نفسي قبل نا افضحك 


لو هقتلك واخلص من عارك هاذي نفسي واعيش الي باقيلي في السجن 






اوعي تفكري اني هخليكي على ذمتي للني لسه دايب فيكي ولا قلبي متمسك فيكي لا لو هخليكي على ذمتي بس على شان جظي وعمي وسمعت عيلتنا لكن اوعدك مش هتتعدي مكانة الخدامة عندي 


ad


نور زقته بغضب ومسحت دموعها:وانا ما عملتش حاجة على شان تستر عليا سيبني في حالي وانا هتحمل العار الي انت بتقول 


ادهم ضربها بالالم :انت لسه ليكي عين تتكلمي الي زيك المفروض ما تشيلش عينها من الارض ده انتي من جبروتك جايبة عشيقك لسريري تنامي معاه في بيتي 


نور بدموع :ادهم والله ما اعرف ازاي ده حصل انا فوقت لقيته بوشي ولو تشوف الفيديو انا مش باين مني حاجة خالص اقسملك بالله اني ما عملتش حاجة ولو حصل حاجة حصلت وانا مغيبة ومش فايقة انا مستحيل اعمل كده يا ادهم 


ادهم شد شعرها بغضب :انتي قولتيلي هخونك في بيتك انتي الي قولتي 


نور بدموع :كنت بهددك يا ادهم على شان تسيبني والله بهددك وبس انا نور نور يا ادهم انا ما بخونش صدقني 


ادهم مسك الورقة :وقعي يالله 


نور :مش هوقع لو فيها موتي وفضحتي فاهم مش هعمل كده 


ادهم مسك وشها بغضب وعينه في عينها :انتي هاه انتي ايه ماشية ومفيش حد قادر يوقفك هتوقعي يا نور ومفيش خروج بره القصر خالص لاني مش هأمن على وحده شبهك تخرج بره البيت 


نور بتحدي :مش هتنازل عن حاجة تعبت على شانها يا ادهم وحاضر مش هروح الشركة يا ادهم وهرجع معاك القصر بس ده كله مش لاني خايفة منك لا 


لاني هثبتلك عاجلا او اجلا اني مضلومة والي حصل ده كان تلفيق 


وداني انا اعرفه اكتر من نفسي مستحيل يقدر يقرب مني لانه بيخاف عليا اكتر منك انت يا ادهم 


داني لو عمل كده عمل كده على شان نبعد عن بعض ولما ده ما يحصلش هيكشف نفسه بنفسه 


ad

ادهم شد من شعرها عليه لما وصل لاعلى درجات الغضب :بعد كل الي عمله لسه بتدافعي عنه وبقى بيخاف عليكي اكتر مني انا 


نور بغضب :سيبني يا ادهم 


هنا ضرب فون ادهم الي انتشلهم من غضب لا يحمد عقباه 


ادهم زقها عنه وفتح الفون 


الووو


مازن :هو معايا دلوقت 


ادهم اتنفس بغضب  :انت فين 


مازن :في المخزن بتاع الشركة 


ادهم :خد بالك منه على ما اوصل فاهم اوعى يغيب عن عينيك يا مازن 


مازن :هو عمل ايه ما تفهمني طيب نور هتتعصب لو عرفت بحاجة زي دي 


ادهم بغضب :تتفلق زفت تتفلق 


ادهم قفل معاه 


نور بتبصله بعدم فهم :في ايه ادهم اوعى تتهور ارجوك 


ادهم :خمس دقايق والاقيكي تحت في العربية هنرجع دلوقت وقرب منها بتهديد 


وحسك عينك يا زبالة اسمع انك جبتي سيرة الي حصل هنا لحد لانك هتكوني فضحتي نفسك بنفسك 


وسابها ونزل وهي مش فاهمة هو ناوي على ايه 


..........................................


عند ادم وصل القصر 


ad

ودخل وهو متعصب جامد 


سلمى اول ما شافته جريت عليه وحضنته :الحقني يا ادم شوفت عملوا فينا ايه اهىء اهىء


ندى رفعت حاجبها بعدم رضا 


ادم بعدها عنه :ماما فين 


كارما بحقد :امك فوق يا ادم ويا عيني عينها ما نشفتش من البكى قهروها ربنا يقهرهم 


ادم ما سابهاش تكمل وطلع يجري عند والدته 


اول ما شافته فريدة دموعها جريت بجد على خدها 


ادم بلهفة :امي انتي كويسة ارجوكي ما تزعليش نفسك 


فريدة بدموع :ابوك اتحوز عليا يا ادم اتجوز عليا انا وجدك والعقربة مراتة باركوا جوازهم وخلوها تعيش معايا هنا قهروني يا ادم قهروني ااااه يا قلبي موجوع يا ادم 


ادم مسح دموعها بحنية :ما تزعليش يا امي هو الخسران مش انتي واوعدك هخليه يندم على الي عمله مش فريدة الي يتعمل فيها كده اوعدك حقك هيجيلك لكن المهم تخفي انتي وتاخدي بالك من صحتك 


دخلت ندى ببرود ورى ادم وتابعت الموقف 


فريدة بصتلها بغضب :البنت دي بتعمل ايه هنا اطلعي برة 


ادم جز على سنانه بغضب 


ندى بابتسامة بريئة مصطنعة :ليه يا طنط انا حتى جاية اطمن عليكي واقولك حمدلله على السلامة 


ad

فريدة بغضب :ربنا لا يسلمك ولا يسلم البطن الي جابتك انتي واختك دمرتونا ودمرتوا حياتنا من اليوم الي دخلتوها 


ادم بغضب :امي وبعدين هو لا كده عاجب ولا كده عاجب 


وبص لندى :ندى لو سمحتي استنيني في الاوضة 


ندى بزعل مصطنع :حاضر يا ادم 






ادم اتنهد وزعل عليها ولما خرجت بص لوالدته بغضب مكتوم :وبعدين يا امي بعدين مع الحالة دي الي كانت هنا دي مراتي  وكرامتها واحترامها من كرامتي واحترامي يعني لو عايزاني معاكي لازم تحترميها زي ما هي محترماكي 


اي كلمة هتوجيهيها لندى من هنا زجي كأنك بتوجهيها ليا شخصيا 


وقام وهو متعصب 


فريدة مسكت ايده :انا اسفة يا ابني انت مش هتسبني مش كده هتفضل معايا هنا 


ادم اتنهد وباس دماغها :هروح اشوف بابا وارجع 


وسابها ومشي وهي عيطت جامد 


ادم خبط على والده وهو متجنن 


خرجله كامل وهو بينشف شعره 


ادم رفع حاجبه :الظاهر انك مصدق انك عريس بجد وبغضب في حد عاقل يعمل الي انت عملته ده 


كامل بص لرانيا كانت نايمة 


قفل الباب وخرجله 


كامل ببرود :ده بدل ما تباركلي اخص عليك يا ادم 


ادم :انت ازاي بالبرود ده 


كامل :بص يله انتوا اكتر حد عارفين انا اتحملت ازاي من امكم وكنت معاها على شانك انت وادهم لكن خلاص انتوا كبرتوا وكل واحد شاف حياته من حقي بقى اعوض الي فاتني واعيش مع وحده تاخد باله من بقيت حياتي مش وحده كل همها ازاي تخرب بيوت ولادها 


ad

كامل سابه ودخل وادم هيتجنن ضرب على ادهم وادهم بيكنسله 


عند ادهم 


كان بالعربية مع نور 


والصمت سيد الموقف 


فضل ادم يضربله وهو ما بيردش وبيكنسل 


..................................................


عند مازن 


ضربله حد من رجالته 


مازن :الو اهلا يا احمد ازيك 


احمد :مازن بيه انا لقيت حد بالمواصفات الي ادتها ليا لكن حالته صعبة جدا 


مازن :صوره ليا وابعته واتس اب بسرعة 


وفعلا احمد صورة وبعته ليه كان نادر فعلا 


مازن ضربله بسرعة :ايوه يا احمد يفضل معاك في العربية ما يحركش حتى لو هتربطه فاهم لو حصله حاجة او هرب انت المسؤول قدامي


احمد :ما تقلقش يا مازن بيه تحت امرك 


مازن :انا عندي حاجة ضرورية هخلصها واجيلك تمام 


احمد :تمام حضرتك 


مازن ضرب على ادهم 


ادهم :الووو


مازن :انت فين عندي حاجة ضرورية لازم اطلع 


ادهم :نص ساعة وهكون عندك لكن انت ما تتحركش من مكانك على ما اوصل 


مازن :طيب بسرعة سلام 


ad


ادهم قفل معاه ورمى الفون بعشوائية جنبه 


ونور اتاكدت دلوقت انه في حاجة بيخططلها 


نور بتردد :ادهم انت ناوي على ايه 


ادهم ما ردش عليها 


نور بصوت اعلى :ادهم بكلمك 


ادهم وقف العربية بجنان :انتي ايه هاه انتي لسه ليكي عين ترفعي صوتك وتسألي اصلا 


نور بصت في عنيه بقلق :ادهم انت مش هتعمل لداني حاجة مش كده 


ادهم بصلها بنظرة تخوف :وده حب ليا ولا خوف عليه 


نور دمعتها نزلت وعرفت انه مفيش امل منه وبصت للشباك 


ادهم بتوعد شد شعرها 


نور بدموع :اااااه 


ادهم بفحيح افعى  :يبقى خوف عليه باذن الله لاخليكي تدفينيه بأيديكي دول 


وزقها عنه وشغل العربية وهي بتعيط 


.......................................


عند ادم 


دخل اوضته كانت ندى بدلت هدومها وبتلعب بالفون 


ادم قعد قدامها :انا اسف يا ندى على الي قالته ماما 


ad

ندى بصتله بدموع مصطنعة: ليه يا ادم ليه انا عملتلها ايه هي بتكرهني كده ليه ده انا حتى تقريبا ما باجيش جنبها خالص 


ادم مسك ايدها وباسها :انا عارف ومتاكد انك ملكيش دعوة باي حاجة يا ندى بكن حطي نفسك مطرحي دي امي ورضاها واجب وهي واللع طيبة جدا لكن حاساكووا خدتونا من حضنها على شان كده  هي متقبلاكوا للان 


ندى :اها ربنا يهديها يا رب 


ادم :ندى اهم حاجة انتي خدي بالك من روحك ومن الي ببطنك وملكيش دعوة بحد خالص 


ندى وقفت بغيظ :اخد بالي من روحي يا روح امك ده انا هطين عيشتك وعيشت الي جابوك 


ادم 😳: لسعت صح اكيد دماغك لسعت دلوقت مابك يا بت فيكي ايه محنا كونا كويسين 


ندى مسكت ايده وعضتها :كويسين اهه تعال هنا 


ادم :اااه يا بنت العضاضة فيكي 


ندى :بتاع ايه سلمة الزبالة دي تحضنك وحطت صباعها في وشه بغضب 


اقسم بالله لو شفتك ماسكها او حاضنها او حتى بتسلم عليها لتشوف ايام اسود من قرن الخروب 


ادم بطريقة تمثيلة :انصرفوا اهربوا انصرفوا 


وسابها وجري بره 


ندى بصوت عالي وصله :انصرفوا والله لاعفرتهم عليك دستووووور 


..........................................






عند ادهم 


ad

وصل المخازن بتاعت الشركة كان بانتظاره مازن 


نور :احنا جايين هنا ليه 


ادهم نزل وطنشها 


مازن سلم عليه 


ادهم :تقدر تمشي انت دلوقت 


مازن باستغراب من منظر نور :هو في حاجة نور مالها 


ادهم :مفيش يا مازن امشي انت شوف عايز تروح فين 


مازن محبش يضغط عليه وسابه وكلم احمد وراحله 


ادهم راح لنور وفتح باب العربية وشدها معاه 


نور بخوف :انت واخدني لفين 


ادهم زقها جوى المخزن 


نور اتصدمت من منظر داني والي عاملينه فيه 


نور حطت ايدها على بوقها بخوف :اااه ادهم ارجوك ايه ده وبدموع قربت منه داني داني 


ادهم كان بيبصلهم ببرود :حلو جو العشق الحرام ده خايفة عليه قوي 


داني وهو بياخد نفسه بالعافية : بتستقوى عليا وانا كده استقوى عليا راجل لراجل وما تاخدنيش غدر 


نور قربت من ادهم :ارجوك يا ادهم سيبه سيبه انا خايفة عليك ارجوك سيبه 


ادهم ضربها بالألم قدامه 


نور :اااه 


ادهم مسك شعرها وجرها قدام داني :ايه الي حصل بينكم وما تقوليش الفيديو لانه مش باين منه حاجة


داني بغضب :سيبها يا كلب سيبها يا حقير 


ادهم :هههههههههه بتخاف عليها قووي كده طب خد وضربها بالألم 


ادهم قرب منه بغضب العالم :قول ايه الي حصل في اليوم اياه قبل ما اخلص عليك وعليها 


داني بغضب :طلقها يا ادهم طلقها انت وهي مش لازمتكونوا مع بعض انا الي بحبها وانا الي صونتها نور ليا انا 


نور وهي مش قادرة تتنفس وايدها على بطنها :اده اد ادهم ابننا انا بنزف 


وووووووو


وحشتووووووووني قد العالم ازيكم عاملين ايه 


ايه رائيكم في الرواية وتصرف ادهم مع نور 


ومازن وسيرين 


وادم وندى


        الفصل الواحد والاربعون من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×